میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

۱۲ مهر 1391

 هرکس به تماشایی رفته ست به صحرایی  

 

  

 صبح رفته بودم حرم . 

 به قصد زیارت قبور علما وارد صحن مسجد اعظم شدم. 

صدای  حضرت آقای مکارم از شبستان مسجد به گوشم خورد. 

 درس خارج می گفتند . 

دلم رفت ... 

 دویدم پشت دیوار ایستادم  که آقا را از پنجره های مشبک ببینم..   

به چشم هایم می گفتم خیلی نگاه کنید . 

نگاه به صورت عالم عبادت است . 

 صحنه های محوی از کودکی هایم جان می گرفتند . 

درس آقای جوادی  را دقیق در خاطر داشتم. 

کمی جلوتر از مزار آقای مطهری ..نشسته بودم توی بغل بابا .  

کاش یکی عکس می گرفت از آن لحظه .  

یادم هست که گوش می کردم و هیچ نمی فهمیدم اما حوصله ام سر نمی رفت . 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
site01 پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ق.ظ http://www.site01.jof.ir

96520605685آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.jof.ir

حسینی پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ق.ظ

دلمان خیلی تنگ بزرگواری هایی شده که در آن کمتر از 24 ساعت دیدیم...
خدایا، بر لحظاتی از عمرمان که حیات نام میگیرند بیافزا.

میعاد پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ق.ظ

کسی که مهمانی به این بزرگواری داشته باشه باید شایسته مهمان رفتار کنه ..

الهی آمین .

قاف یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ب.ظ http://qaaf.blogsky.com

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه
تنها وقتی که آآآآرزوی پسر بودن میکنم همینجاس ...
ای خداااا
کاش پسر بودم میرفتم سر درس این انسان های بزرگ ... آدمم اگه نمیشدم لااقل یه کم حال میکردم با علمشون... یه کم نفس میکشیدم ... هیچی بدتر از استاد کم علم نیس
خدا الهی حفظشون کنه

میعاد دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 ب.ظ

به قاف :
موافقم .
علاوه بر این که شما نوشتی من وقتی این آرزو را می کنم که کسی ازین طایفه ی آقایان سستی و کاهلی و تنبلی و خلاصه کم همتی بورزد و در کنارش داد سخن بدهد از عدم مدیریت درست و کارآمد و نبودن آدم های مسئول و شغل و درآمد درخور و خلاصه به نحوی بخواهد کاستی خودش را به گردن مدیر و رییس بالادستی و اوضاع کواکب و اخیرا هم قیمت دلار بیاندازد .

این جور وقت ها دلم به حال این نسل می سوزد که ماییم ...
توی دلم همین آرزو را می کنم ...
بعد هم سعی می کنم به نرمی برای آن آقای محترم جا بیاندازم این مطلب را کهفرض بر اینکه گفته های شما صحیح باشد , به قول اقبال لاهوری

" بگو ساحل تهی دست است ..
مروارید باید شد ... "

پ ن : فکر می کنم سی دی های صوتی و تصویری بعضی از درس ها باشه ..

قاف سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ق.ظ http://qaaf.blogsky.com

من علاوه بر اینی که نوشتم هیچوقت دیگه این آرزو رو نمیکنم حتی تو محرم و سینه زنی ها!!!!!!!هرگز.
سی دی بهتر از هیچیه...........ولی
سی دی کی بود مانند نشستن پای درس استاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میعاد سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:21 ب.ظ

از فیس بوک بدم می آید ولی لایک به قاف :))

قاف سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ http://qaaf.blogsky.com

به همچنین!!!
قربون داداش!!!
مرامتو عشق!!!
پرچمت بالاس!!!
هواتو دارم!!!
إإإإ ..ببخشید یه کم از حال عادی خارجم..............

anahitafarshid دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:31 ق.ظ

سلام، ما با غرب مذاکره و صحبت کردیم، حالا بگذارید با خودمان صحبت کنیم. در خواست گفتگوی ملی‌ برای باز سازی.

anahitafarshid دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:34 ق.ظ

سلام، ما با غرب مذاکره و صحبت کردیم، حالا بگذارید با خودمان صحبت کنیم. در خواست گفتگوی ملی‌ برای باز سازی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد