میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

یا منتهی مطلب الحاجات

مینگفتم سخن در آتش عشق  

تا نگفت آب دیده ی غماز 

آب و آتش خلاف یکدگرند 

نشنیدیم عشق و صبر انباز 

هر که دیدار دوست می طلبد 

دوستی را حقیقت است و مجاز 

آرزومند کعبه را شرط است 

که تحمل کند نشیب و فراز 

سعدیا زنده عاشقی باشد  

که بمیرد بر آستان نیاز ... 

 

پ ن :بر عکس می گردم طواف خانه ات را ..

که آن شکاری سر گشته را چه آمد پیش ؟

  * یا رب از ابر هدایت برسان بارانی  

    پیش تر زانکه چو گردى ز میان بر خیزم

 

 *رشته های دوستی را باد برد .. 

   شاخه های ترد صحبت هم فسرد   

 

* من شکایت می کنم نزد تو .. 

   از ناتوانی ام   

   و شرم دارم از محبتت 

   و سابقه ی رحمت بی منتهایت .. 

    

* و قله حیلتی ...   

 

* مرا توان و توشه ای جز آنچه تو بخشیده ای نیست ..

 

*          رستن ز حصار مرحمت کن یارب
           احساس قرار مرحمت کن یارب
           دردیم
          کمی مژده ی رحمت بفرست
          زردیم
           کمی بهار مرحمت کن یارب!

پشت دریاها شهری ست ...

 ... سایه شدم و صدا کردم : 

کو مرز  پریدن ها، دیدن ها  ؟

کو اوج " نه من " ، دره ى "او"...؟

و ندا آمد : " لب بسته ، بپو "

 

 

پ ن - راضیه می گفت : تو نخوانده دکترای نابود کردن عکس داری . 

          هر جور حافظه ای را می پرانی .. 

          یاد  تصویر دوریان گری افتادم  

          حافظه ی خودم را که  پراندم

          تمام عکس ها پیش چشمم نقش شد. 

          اما نقش های من خلاف چهره ی دوریان گری همه عین صواب بود . 

         و هست ... 

و ما ادریک ما لیله القدر ...

   

 

السلام علیک یا بنت خیر البریه

 

هر روز که می گذرد .. 

هر گام کوتاه و بلند زمان  که تاریخ پیش می رود  .. 

این پنهانی و گمنامی و مظلومیتت جده ی سادات  

میراث گرانقدر بنی الزهراست ...  

 

 پ ن : 

 عجب این لیبرالیسم فرهنگی خوره بر  جانم می گذارد  . 

خانه ی المیزان(منزل علامه طباطبایی) رو به ویرانیست و  

خانه ی آقای بازیگر موزه می شود .

 

۱۴ اریبهشت ۱۳۹۰

 

سلام بر تو که مداد علما و دماء شهدا در تو همراه شد ...

 

 

  

 

طفل تازه الفبا آموخته ای بودم که پدرم باخودبه مکتب تو آورد  

 سالیانی گذشته و من هنوز به مکتب تو می آیم . 

و هنوز نوشته های تو حسرت نانوشته هایت را بر دلم نقش می کند  

و گفته هایت افسوس ناگفته هایت را 

مرا به آستان نشینی مکتبت بپذیر استاد