میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

۱شهریور 1391

بچه ها اگر اتفاقی یک آپلود سنتر مطمئن شناسایی کردین منو خبر کنین . نمی خوم برای پیدا کردنش وقتی صرف کنید .عکس بعضی پست های گذشته محو شده و منم بعضی ها رو فراموش کردم .نمی دونم چه کارش کنم .عکسهایی که از ایران فروم آپلود شده بودن کمتر محو شدن .
نظرات 3 + ارسال نظر
روزگاران چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ب.ظ http://www.rouzegaran.blogsky.com

خود بلاگ اسکای یک آپلود سنتر داره به اسم www.picofile.com پایین بخش نوشتن هم لینکش هست. به نظر من خیلی خوبه

میعاد چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ب.ظ

ممنون عزیز جان .اتفاقا بعد از این پست دیدمش
تا حالا ندیده بودم .چشام هلو می چینه !
ولی به نظرم راهکار موقته .چون حجمش محدوده.

مریم کوچیکه جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:45 ب.ظ

سلام برنامه به روز امروز جمعه6/3 چند تا برنامه برای آپلود معرفی کرده
به ساتش بری یا تو ویدیو برنامه اش یا خلاصه قسمتش فکر کنم بتونی پیداش کنی
یکیش pikofile.com بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد