میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

۱۰ رمضان الکریم 1433

ماهیان ندیده غیر از آب  

پرس پرسان همی که  

" آب کجاست ؟ " 

 

- دو روز است این چمدان های کنار هال, حال برای من نگذاشته اند . 

 اللهم نجِّنا من کل چمدان . 

- در حضرت کریم , تمنا ... ؟!  

چه واجب است! .. چه لازم است ؟!  چه عجیب است . ضروریست .  

- دلم مسجد می خواهد . هیچ زیارتگاه دیگری انگار مسجد نمی شود .

نظرات 3 + ارسال نظر
روزگاران دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ب.ظ http://www.rouzegaran.blogsky.com

ربنا خلصنا من عذاب الچمدان ...

انشا الله به حق این ماه مبارک :)

کار برایم زندگی نگذاشته... خیلی وقت است رنگ مسجد ندیده ام... هیچ خوب نیست که تعادل در زندگی بر هم خورد...

التماس دعا خواهر جان

بانو یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام

دلمان برایتان تنگ شده است . کهف بدون شما رکنی کم دارد :)

بااحترام

میعاد سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:22 ق.ظ

سلام علیکم بانو :))
عرض ارادت
عرض سلام
عرض دلمون تنگ شده براتون !
البته به یادتون هستم ..خیلییییی
رکن کهف شهدا هستن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد