میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

۴ رمضان الکریم ۱۴۳۳

بعضی حرف ها .. جمله ها .. به تیزی تبر می ماند .. دو شقه می کند روح را .  

یک سال گذشت از آن شبی که از حرم حضرت رضا بر گشته بودم و بابا قبل از گفتن خبر شهادت شهید عزیز ما پرسیدند : " وصیت نامه نوشته ای ؟ " و اگر چه یکی نوشته بودم و ناخودآگاه به طنز کشیده بود .. ناباوری مرگ در نظرم..معلومم شد . 

 حالا .. گاهی که می خواهم خودم را محک بزنم نگاه می کنم تا بببینم اگر این روز آخرین روز زندگی ام بود , همین طور آن را سپری می کردم یا نه .. و هر بار سر افکنده تر از قبل . 

  گاهی به عینه می بینم که اگر نزدیکی مرگ را باور داشتم بسیاری غم ها آنقدر اصیل نبودند که دامن روح را تر کنند و چه بسا شادی های به ظاهر کوچک .. که در نگاه عقلم قد می کشیدند و می بالیدند و فی الجمله اعتباری باقی نمی ماند برای غم و شادی جهان .. 

 و اینجاست که برای خودم می خوانم " افسوس ... که بی فایده فرسوده شدی ! "  

 

خدا رحمت کند خاله جون را . این عجین بودن مرگ و زندگی .. نزدیکی دنیا و آخرت .. عبور از هر غم به سمت شادی را ..  می شد در وجودش دید .  

   

 

عدل سلطان گر نپرسد حال مظلومان عشق  

گوشه گیران را ز آسایش طمع باید برید ...

  

حبذا نوم الاکیاس و افطارهم ..

نظرات 2 + ارسال نظر
روزگاران چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:41 ب.ظ http://www.rouzegaran.blogsky.com

زیبا بود بانو...

ارادتمند و دلتنگیم...

التماس دعا عزیز

میعاد چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ب.ظ

من به دعاهای سر سجاده ی شما طمع دارم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد