میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱

 

خوش آن طلیعه ی شمسی که تو باشی برابرش ...  

  

  

 

قُلْ إِن کُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللّهُ ..  ( آل عمران , 146)

 

 بگو (ای پیامبر) اگر خدا را دوست دارید از من پیروى کنید تا خدا دوستتان بدارد

 

 پ ن :‌ 

بگو (ای پیامبر) اگه دوس داری با دوست من که دوست داره با تو دوست بشه دوست بشی..  

 

 کدام مادر مهربانی نرم تر از این با دل کودکش راه رفته ؟

نظرات 7 + ارسال نظر
قاف دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ http://qaaf.blogsky.com

من دوست دارم با دوست تو که دوست داره با من دوست بشه دوست بشم
دوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووست

آسدسعید دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ب.ظ http://fatemiyon.info

سلام
دوست داریم خداوند را ...
ارادت

حسینی سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ق.ظ

چند وقت پیش داشتم فکر میکردم به دوست داشتن...

خیلی چیزها بوده توی زندگیم که دوستشون داشتم،
ولی چیزهایی بودند که حکایتشون فرق میکرده، دوستی داشتم که دست خطم را باهاش اشتباه میگرفتند، شیفته عقایدش بودم در دوران نوجوانی، علاقه اش و نوع نگاهش به ادعیه من را شیفته ی یه سری دعاها کرد، ناخواسته الگوی خیلی رفتارام و دوست داشتن هام بود...

حتی همین حالا که به خیال خودم هدفمندتره دوست داشتن ها، چیزی درونم عمیق و ریشه دار میشه محبتش که رنگشون را میگیرم، اصلاً چون دوست داشتنی بوده خواستم که داشته باشمش تا اون لذت در وجودم پایدار بشه...


حالا من و این چادر و وجهه اجتماعی ایمان و بغل بغل روضه های نخوانده ....

میعاد سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:11 ب.ظ

حکایت غریبی ست حکایت دوست داشتن .
به قول حافظ
گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما
سایه ی دولت بر این کنج خراب انداختی
عرفا سر رشته را در دست معشوق می دانند و حکایت کنت کنز مخفیا را گواه می آورند ..
من البته کلا سر از مسائل مهم در نمی آورم...

روزگاران چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ب.ظ http://rouzegaran.blogsky.com

دوست داشتن...

می گویند در وجود انسان عشق غریبی است به کمال و البته نفرتی عمیق از نقص...

آن کمال را در او بجوی و او را دوست بدار تا خانه دلت منزلگه او شود... تا قلبت حس کند محبتش را... محبتی که با وجود این همه حجاب درکش دشوار است...

روزگاران چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ب.ظ http://rouzegaran.blogsky.com

اما ماجرای دوست داشتم های این دنیا فرق می کند...

گاه به همان سرعتی که زبانه می کشد خاموش می شود... آخر وقتی نقص ها را می بینی و می فهمی که آن کمالی که می جستی نبوده از چشمت می افتد...

کم کم از قلبت رخت بر می بندد... دیگر در صدایت شادی و در نگاهت نوری نخواهد بود...

میعاد چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ب.ظ

امتحان می کنیم .. یک ... دو ..سه :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد