میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

۷ فروردین 139۱

نشسته بودیم آلبوم های قدیمی خونه ی آقاجون را می دیدیم .. 

عکس های سفر مصر .سال هزار و سیصد و چهل و پنج .

بعضى افراد داخل عکس هارا دیده بودم و بعضى را چنان از کلام اطرافیان شنیده بودم که گویى آنها را دیده ام . به درجه اى که حتى دوست داشتنى بودند برایم.

حالا فقط اسم شان مانده بود و رسم شان .

فردایش قرآن مى خواندم . 

رسیدم آنجا که نوشته بود  

 "جعلناهم احادیث "  

از آنها تنها سخنى باقى ماند ..  

گفتگویى میان  سایر اهل دنیا .  

    

شب خاله جون مى‌گفت "دنیا فقط یه قصه است خاله   " . 

من حالا خدا را شکر مى کنم که نباید همه قصه ها را زندگى کرد . 

"از سکته هاى نوروزى "

نظرات 2 + ارسال نظر
ندا دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ب.ظ

خدا روشکر که خوبی.
دوس داشتم بعد تحویل سال صدات و بشنوم،میدونستم یه جای باصفایی حتما...
قصه ی قشنگی رو برات آرزو میکنم
از اونایی که بمونه و بشه آرزوی بقیه...

سلام چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:20 ب.ظ http://labkhandekuchulu.blogfa.com

تولدت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد