میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

۶ اسفند ۱۳۹۰

 

چه نماز جماعت بی ریایی ... 

 

پ ن : یاد نماز جماعت ظهر جمعه این هفته بخیر . 

امیر حسین تکبیر می گفت . 

مانی توی صف جلوی من قامت می بست . 

ربنا هب لنا من ازواجنا و ذریاتنا قره اعین وجعلنا للمتقین اماما

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه ی آبجی یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ب.ظ http://www.qaaf.bloqsky.com

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
واقعا نماز جماعتش واسم خاطره شد
امیر حسین ک باباش قبل نماز گف ب بچم نخندید سرنمازا! اولین بارشه میخواد مکبر بشه ...نمازم ک بسته شد فقط داش آدما رو تو نماز نیگا میکرد یه جوری انگار داره فیلم سینمایی میبینه خب بچه ها تفاوت ها رو بیشتر احساس میکنن دیگه.........بگذریم.
ولی با اون اوضاع متشنجی که من احساس میکردم ...
فک کنم نماز جمعی و حال خوشش جرقه ی اون شوخی های بعدیش رو فراهم کرد و حداقل برا من از سردی فضا نسبت به خیلی ها کم کرد.
خدارو شکر

میعاد یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ب.ظ

خدا رو شکر ...
برای من انگار اساطیر کودکیم زنده می شد ...
خاصیت کلام الله اینه که دل ها به هم نزدیک میشه .
محبت میاره .

فاطمه ی آبجی یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ب.ظ http://www.qaaf.bloqsky.com

واقعا احساس کردم دل هامون نزدیک شد البته همین صله ی رحم هم خودش خییییییییلی سفارش شده
خدا خودش کمک کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد