میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

۱۹ آذر ۱۳۹۰

ای سر خونین که با ما هم جواری می کنی
باز هم در یاری دین پافشاری می کنی
غیرت الله! غیرتت نازم که بعد از مرگ هم
با سر از ناموس قرآن پاسداری می کنی
 

پ ن :   این دو بیت را باید بعد از بحر طویلی خواند که بعدا خواهم گذاشت 

پ ن :   من این سایه را مستدام می خواهم  

پ ن :  ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم ... 

           من می دانم .. 

           تو هم می دانی .. 

       

نظرات 3 + ارسال نظر
ندا یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ق.ظ

هنوز برای سوالِ «تو برای قرآن چه کردی ؟»جوابی پیدا نکردم.
والبته قیامت نزدیک ه.
کاش بشناسم اون چیزهایی و که من و دور میکنه از راه‌‌؛از مقصد...

قاف یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ

گفتی هم جوار یاد خودم افتادم
امشب اخبار ضریح آماده شده ی حضرت حسین رو نشون داد....
میخوان ببرنش کربلا...
تو قم ساخته بودنش
هیچوقت ندیدمش ولی گهگاه از جلوی کارگاهش رد میشدم و ...
منگ بودم.
ولی حالا..................................
ای کاش میشد هم جوار ماند..............
خوش ب حال همجواران حقیقی

دکتر یونس دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ http://drjonah.persianblog.ir

راستی فکر کنم آدرس وبلاگتان رااشتباه تایپ کرده بودید که اینطور نمایش میداد
ww2.meead.blogsky
در هر صورت ما وبلاگتان را لینک کردیم که دیگه دنبالش نگردیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد