میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

۱۸ آذر ۱۳۹۰

  السلام علی النسوه البارزات ...  

   

  

  کنار جاده سبز بهاران  

  زنی با لاله هایش غرق باران ...   

 

 
 

 پ ن : شاید مردها با پاره شدن مشک سقا بیشتر اشکریز شوند ..  

 بامصیبت علمدار ..

 یا شاید با شنیدن نیم نگاهی که اباعبدالله 

  - افتاده در گودال قتلگاه -

 به خیام افکند ..    

 من انگار نمی توانم از خیام بیرون روم 

 تا شام غریبان شود .. 

 بعد تازه صحرا را سیاحت می کنم .. 

 هیچ مرثیه ای هم برایم مصیبت زینب سلام الله علیها نمی شود .. 

  مصیبت بانوان آل الله جایی در دلم نمی گذارد برای باقی مصیبت ها  

 السلام علیکِ یا جبل الصبر 

  

پ ن : لبریز از حرفی ولی در هیچ سویت مَحرَمی نیست...   

پ ن :فرقی نمی کند..

سوناتا و سانتافه سوار شوی یا پیکان و پژو ..

اگر حریم باشد و محترم باشی ..


نظرات 1 + ارسال نظر
دکتر یونس دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ http://drjonah.persianblog.ir

چه دلی میخاد موندن تو یه اتاق رو به بقیع....خدا میدونست من صبر و طاقت ندارم...هتل ما در امتداد یک خیابان در حومه مدینه بود که جلوش نخلستان بود و صحرا...خیابان را تا انتها میرفتی میرسیدی به حمزه و شهدای احد...هر بار که مینشستیم تو ماشین و غر میزدیم که دورتر از اینجا هتل نبود؟ با خودم فکر میکردم واقعا ؛هر روز؛حضرت زهرا(س) این راه رو پیاده از مدینه میومده اینجا و گریه میکرده...روضه مصور ما بود اون راه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد