میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

۹ آذر ۱۳۹۰

 سلطان ازل گنج غم عشق به ما داد ...   

 

 

 

" هیچم و  

            از هیچم واهمه نیست

 ذره ای  

که به دوازده آفتاب کفن پوش  

                                        دل بسته است .. "

  

" گنجشک و جبرئیل 

   سید حسن حسینی"

 

پ ن : دیروز سالروز شهادت دکتر شهریاری بود. 

پ ن : امروز شانه هایم سنگین شدند از یک کلید که رفت توی جیبم . ..

پ ن :فردا سالروز شهادت مدرس رحمه الله علیه است.  

        هر سال یک روز دیرتر متولد می شدم به احترام او .  

پ ن : امسال تولد تعطیل !   

           هنوز روزها بر من میگذرند. 

           خوشا کسانی که زمان بر ایشان متوقف شد .

 

نظرات 6 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:14 ب.ظ

من و دریا غزلی ناب سرودیم از تو
غزلی مثل تو نایاب سرودیم از تو
آسمان بود که از دست زمین می افتاد
بس که ما در تب و در تاب سرودیم از تو

فاطمه ی آبجی پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:19 ب.ظ

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////ت//////////////////////////////////////////
//////////////////////////////////////و/////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////ل///////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////د//////////////////////
((((((((((((((((((((((((((((((((((تولدت مبارک))))))))))))))))))))))))))))

فاطمه ی آبجی پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:31 ب.ظ

امسال گل ندارد شعر بهاری من
این شرمساری گل یا شرمساری من؟؟؟


بی گل در این بهاران با داغیاد یاران
یک خار هم نیرزد این یادگاری من
////////////میلادت///////////////گرامی////////////////

میعاد پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ

می ارزد فاطمه جان ..
یک سر موی تو بر جمله جهان می ارزد ..

ندا جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ق.ظ

شبها آمدند و روزها سپری شدند
و تو...
همان خوب دیروزی!


میلادت به همه ما مبارک

میعاد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ب.ظ

الهی ان کان عمری مرتعا لشیطان ..
فاقبضنی ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد