میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

۱مهر ۱۳۹۰

 مگرم  پرتوی حسن تو بپیراید روی...   

 

 
 

    

 پرده اول :

  دستم را خالی خالی , دراز کرده ام  پیش رویت . 

  بعد تو کمک می خواهی  از من ؟! 

  اعینونی بورع واجتهاد و عفت و سداد .. 

  مرا یاری کنید با پارسایی و تلاش در پاکدامنی و درست کاری  

   

 

پرده  دوم :

   انصاف نیست .. 

  تمام نقشه قالی را اسلیمی و ترنج می کشند .. 

  همه را همت و باکری و چمران... رج زده اند  

  من از دست خط کدام معلمه ,سرمشق بگیرم  ؟ 

  این روزها پوسترها می نویسند   

  ریحانه لیس بقهرمانه ..   

  و نمی دانند لالایی های دیروزمان  

  رنگ آژِیر خطر داشت.. 

  

 پرده سوم :

 و فاطمه .. 

 فاطمه است !

 من از او چادرش را دارم ,فقط.

 غریب که می شوم  ...

 جاذبه حلقه زنان بنی هاشم را  

_که میانشان خطبه می خواندی  _

احساس می کنم..  

اینجا.. 

 نگاه دیوارها عجیب روسی  است .. 

و باید زیر سایه شان راه رفت .. 

 

و من سرکشی می کنم از این سایه  

هر چقدر که آفتاب داغ باشد !

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم کوچیکه پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ب.ظ

و تو یادت رفته است که شهید را تو می سازی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد