میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

۹ تیر ۱۳۹۰

ای نور پسندیده وی سرمه هر دیده    

احسنت زهی منظر از مات سلام الله 

ای صورت روحانی وی رحمت ربانی  

بر مومن و بر کافر از مات سلام الله  

 

 تو مبعوث می شوی  ای رسول جان  

اما نه هنوز در جان من ...

  آیین تو   ؛

همان کلمات که کوه ها نزولش را تاب نیاورند   

 برای من بازیچه ایست چونان شعری بر زبانم جاری ..

همچو پیرهن یوسف شرحه شرحه و چاک چاک  

آغشته به خونی دروغین ...  

 

 آیین تو   ؛

 همان کلماتی که رسالتت بیان آنها بود 

 - رسالتی که جبهه ات را به سنگ آزرد

 و چهره ات را  به خاک  -

 من با همان کلمات بازیچه ای ساخته ام ,   

 چونان شعری بر زبانم جاری ..  

 من تو را می شناسم .

 کلماتت را خوانده ام

 گنبد خضرایت را  دیده ام

 شنیده ام که بسی تو را رنج دادند ,  همانها  که بسی بیش از من تو را می شناختند  ؛

  که تو را چونان فرزندان خود می شناختند !

 یعرفونه کما یعرفون ابنائهم.. 

که با تو  

 آمده ام  کنار همان لحظه که شکوه می کنی  

 -" الهی الیک اشکوا  

  ضعف قوتی و قله حیلتی

  و هوانی الی الناس

  إلی من تکلنی..؟!

  وانت رب المستضعفین " _

  شکایت کنم :

 اللهم الیک اشکوا فقد نبینا صلوتک علیه وآله غیبه ولینا ... 

 

   من تو را می شناسم ..

آ              آمده ام جرعه ای معرفتم بنوشانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد