میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

فما احلی اسماوکم ...

 سلام بر آن ضریح محقر چوبین   

امام شهید ۴۲ ساله مان 

زان باده که در میکده ی عشق فروشند 

ما را دوسه ساغر بده و گو رمضان باش  

 

قبل از اینکه میقات را بنویسم جمله ای مدتی ذهنم را مشغول خود کرد.  

کسی را به نوشتن خوانده بودم  

و گفته بود نمی خواهد دیگران بدانند در مورد چه چیزهایی فکر می کند

در آخر تصمیم گرفتم بنویسم . 

دیگران بدانند در مورد چه چیزی فکر می کنم  و به آن فکر کنند خیلی بهتر است از این که در مورد خودم فکر کنند .

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ق.ظ

سلام مریم جان خوبی گل مریم

در دلم هستی و بین من و تو ...؟!

فاطمه چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام مریم جانم

سلام !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد