میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

۳۰ فروردین 1391

  

 

آخرین جلسه ی کلاس بود . 

رفته بودم برای ابراز تشکر و سپاس .  

 استاد به چادرم نگاه کرد ..

یک طوری که انگار چادرم با بقیه چادرها فرق دارد .. آشناست .

 بعد با لبخند گفت پس ما با هم همشهری هستیم . 

گاهی با تمام وجودم ..  

با  تک تک سلول های تنم .. 

احساس می کنم که خاک شهر من , مشق هجرت می نویسد بالای صفحه های عمر ..   

 بعد .. عجیب احساس می کنم که دیگر نمی توانم !

 و عجیب تر احساس می کنم که لیاقت این چادر را ندارم .  

چادری که یک گوشه اش را به ضریح شما دوخته اند .

  

پ ن : خرقه ای بر سر صد عیب نهان می پوشم...

نظرات 1 + ارسال نظر
قاف جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ب.ظ http://qaaf.blogsky.com

خرقه‌پوشی من از غایت دین‌دارى نیست
پرده‌اى بر سر صد عیب نهان مى‌پوشم

بله .......
موجبات لرزش و رنجش روح حضرت حافظ را فراهم نموده ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد