میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

25 رمضان المبارک 1434

بعد از مرحوم انصاریان نتوانستم امین الله بخوانم .

امین الله که نخواندم , زیارت هم نخواندم .

غریب رفتم .. غریب تر برگشتم .

حالی  هم از غریب طوس نپرسیدم .

حضرت احتیاجی به حال و احوال من نداشت .

من می خواستم برای زمستان های روحم توشه ای بردارم .

اما برنداشتم .

تنها روبه روی گنبد نشستم و به نیابت هر یک از آشنایان به حضرت سلام عرض کردم .


ای صاحب کرامت شکرانه سلامت

روزی تفقدی  کن درویش بی نوا را ...



پ ن : این لینک های کنار وبلاگ ما بسته شده اند یا متروک .

لاجرم احساس می کنم تاریخ میعاد هم به انقضایش نزدیک می شود .

نظرات 3 + ارسال نظر
حسینی شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:49 ب.ظ

سلام

قبول باشه انشالله :)
زیارت قبول
یادم نمیاد دست خالی برگردونده باشنم
این دست خالی نبودن هم هیچ تابعی از دور و پرحجاب و پرت و شوت بودن نبوده...

اگر منظورتون از لینک های کناری راضیه مرضیه هم هست، تا چند روز پیش که رونق داشت لااقل در تعداد به روز شدن ها، الان هم کمی رفته مرخصی و انشاالله به زودی کارهاش را از سر میگیره...

میعاد یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ق.ظ

ان شاالله

ندا یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ق.ظ

زیارت قبول بانو
مگه میشه کسی تمناش و داشته باشه و دست خالی برگرده. مهم طالب بودن ه که شما طلبه ای! به سبک و سیاقی دگر ان شاالله.
صحبت خداحافظی و اینام نفرمایین که خلقمون تنگ میشه آجی ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد