میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

دوشنبه 10 تیر

با سه روز تاخیر ... 

 

" زندگی بی عشق مردگیست, انسان تا وقتی زنده است که عشقی داشته باشد .
برو برادرم!
برو خواهرم !
برو جایی که بتوانی این عشق را لمس کنی و تجربه کنی که این عشق یافتنی , داشتنی , شنیدنی و اثبات کردنی است. "
 

 

شناخت عرفانی , شهید آیت الله دکتر بهشتی 

 

پ ن : و خدا هم تنهایی اش را فریاد می زد در " قل هو الله احد " .

نظرات 2 + ارسال نظر
حسینی جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام علیکم :)

سومین روز از ماه نور و برکت انشاالله براتون قرین توفیق و بهره برداری بوده و باشد

من یه سوالی از شما داشتم
ولی چون نشده که حضوری بپرسم و شاید به این زودی ها هم نشه
با اجازتون اینجا مطرحش میکنم

در مورد برنامه معرفتی معنوی
از این لحاظ که به نظرم به نظریات و مطالب علمای وقت اشراف نسبتاً خوبی دارید یک سری توضیحات و اطلاعات میخواستم
توی وبلاگ دلارام یک نظری گذاشته بودید مبنی بر اینکه چون سواد مردم کم بوده علما شده اند حل المسائل... من از حرفتان این برداشت را میکنم که از ""سواد"" منظور خاصی دارید.
خیلی دوست دارم تعبیرتان را در این مورد هم بشنوم
در مورد دلایل اختلاف علما و اینکه من نوعی که عالم نیستم تا کجا و مهمتر از اون چطور باید به علم دین بپردازم
البته میدونم اینها سوالاتی کلی هست

ولی با اندک شناخت و مشاهداتی که ازتون داشتم به نظرم رسید توضیحاتتون برام جدید و قابل استفاده است

با وجود اینکه یک سال فضای حوزه شریف را تجربه کردم و حرف ها و سخنرانی چند عالم را به صورت نامنظم و .. گوش داده ام در این سالها، ولی وقتی یه نگاه به وضعیت این مساله توی زندگی م میکنم واقعاً وحشت برم میداره....

و البته برای جوابش هم میتونم منتظر بمونم تا یه جلسه مشترک با بچه ها داشته باشیم.
یا هرطور دیگه که برای شما خوب باشه

خواستم فعلاً طرح بحث و دغدغه کرده باشم تا بعد...

ببخشید
التماس دعا

میعاد سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:58 ق.ظ

سلام عزیز جان .
اشراف خوبی ندارم .
این کلمه ی "سواد" هم شاید نقد پذیر باشد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد