میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

میعاد

ان الله لا یخلف المیعاد

۱۵ آذر ۱۳۹۱

با هر چه رود نام تو را می توان سرود ...



من از عهد آدم

                       تو را دوست دارم.

از آغاز عالم

                       تو را دوست دارم.


چه شب‌ها من و آسمان تا دم صبح


                                              سرودیم نم‌نم..

                                                                    تو را دوست دارم.

نه خطی، نه خالی, نه خواب و خیالی


                                              من ای حس مبهم 

                                                                       تو را دوست دارم.

سلامی صمیمی‌تر از غم ندیدم.


                                              به اندازه‌ی غم

                                                                     تو را دوست دارم.

بیا تا صدا از دل سنگ خیزد


                                            بگوییم با هم:

                                                                       تو را دوست دارم.

جهان یک دهان شد هم‌آواز با ما


                                              " تو را دوست دارم."

                                                                           " تو را دوست دارم."


قیصر امین پور


پ ن : در تحقیق و تفحص های بین دانشگاهی .. وقتی به سربالایی های دانشگاه شهید عزیز و بهشتی مان می رسی و نفس کم می آید , خدا یک " رودخانه " می فرستد که سر ناهار این شعر را بخواند و تمام خستگی روز را بردارد و ببرد سمت دریا !


پ ن : برو "شعر" حفظ می کن ! مگو چیست "شعر" .

نظرات 4 + ارسال نظر
دریا شود آن رود که پیوسته روان است .. چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:33 ب.ظ

کوچک باش و عاشق که عشق می آموزد آیین بزرگ کردنت را.
بگذار عشق خاصیت تو باشد نه رابطه خاص تو با کسی.

" زندگی بی عشق مردگیست, انسان تا وقتی زنده است که عشقی داشته باشد .
برو برادرم!
برو خواهرم !
برو جایی که بتوانی این عشق را لمس کنی و تجربه کنی که این عشق یافتنی , داشتنی , شنیدنی و اثبات کردنی است. "
شناخت عرفانی , شهید آیت الله دکتر بهشتی

فاطمه ی آبجی پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ق.ظ

وقتی نمی توانم از بین اشعار قیصر یکی را برای نوشتن انتخاب کنم و دلم با تک تک مصرع هایش پرواز می کند ...
ناچارم فقط بگویم:
و قاف ... حرف آخر عشق است ... آن جا که نام کوچک من آغاز می شود...

بابا شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:11 ق.ظ

به قول آقاجون گاهی یک بیت شعر کار یک صفحه مطلب و یا یک ربع ساعت سخن گفتن را می کند.

میعاد یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ب.ظ

البته بنده کفش جفت می کنم پیش پای شما و آقاجون .
عالمانه اش می شود اینکه
من اون آدمه هستم که میکروفون یک سخنران جلیل القدری را روشن می کنه و میگه " یک .. دو .. سه .. امتحان می کنیم ."
همین و نه بیشتر .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد